5 LANGKAH UNTUK MEMBUKA KEDAI FARMASI ANDA

Salam

Terima kasih kerana berminat untuk membina kerjaya bersama eCosway. 

Untuk memiliki kedai " Free Store Concept", berikut merupakan 5 langkah untuk memiliki kedai farmasi eCosway.

1. Mendaftar menjadi Bussiness Owner (BO) - RM1oo
2. Membuat belian pekej istimewa (ev sets) mata berjumlah 1000ev. Jumlah harga 1000ev bersamaan RM 5300 - RM7ooo (bergantung jenis set produk yang dipilih). Juga adalah kelayakan mendapat keuntungan daripada jaringan yang bakal dibina.
3. Membuat persediaan untuk mengahadiri Temuduga di Ibupejabat Cosway, Kuala Lumpur di mana pengetahuan dan mempromosikan produk Cosway dan sistem pemasaran akan diuji dalam bentuk lisan. -Kursus dan bimbingan insentif persediaan menghadapi temuduga diberi percuma.
4.Menghadiri kursus intensif (cara pengendalian kedai) selama 10 hari
5.Kedai beroperasi.


Berikut adalah proses untuk membuka kedai farmasi eCosway. Untuk keterangan lanjut, hubungi FAFA, 019-3293629 (sms/whatsapp).





RAIH PENDAPATAN PASIF

Peluang ini juga dibuka kepada anda tidak perlu buka kedai eCosway untuk menjadi usahawan eCosway dan meraih PENDAPATAN PASIF dari penjualan dan pembelian yang berlaku di mana Cosway akan menyediakan peratusan keuntungan kepada kita sebagai BO tanpa kita MENJUAL PRODUK atau BUKA KEDAI

Sesungguhnya saya yakin pendapatan pasif inilah yang kita mahukan kerana ianya adalah kebebasan masa dan kewangan untuk bersama keluarga.

Hubungi FAFA untuk sebarang pertanyaan dan permasalahan. 


0 comments:

Post a Comment

Free Website templatesFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesSEO Web Design AgencyMusic Videos OnlineFree Wordpress Themes Templatesfreethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree Web Templates